Mooie Ogen

Merkidentiteit, branding en instore communicatie

Creëren van de juiste gevoelswaarde binnen de doelgroep

Kernwaarden

Alle uiterlijke- en innerlijke kenmerken zijn vastgelegd in een huisstijlboek. Dit bevat de kernwaarden van de betreffende onderneming die de basis vormen voor de verdere branding.

Concept en realisatie

Met een compleet team van visagisten, stylisten, modellen en onze art directors, schoten wij voor deze campagne van Mooie Ogen waanzinnig beeldmateriaal.

Dit materiaal wordt doorgevoerd in alle visuele uitingen die wij realiseren.

Concept en realisatie

Met een compleet team van visagisten, stylisten, modellen en onze art directors, schoten wij voor deze campagne van Mooie Ogen waanzinnig beeldmateriaal.

Dit materiaal wordt doorgevoerd in alle visuele uitingen die wij realiseren.

Visual

Content first website strategy

Vóór het designproces is het type content afgestemd op het specifieke doel. De gemiddelde bezoeker van de Mooie Ogen website is een boven modaal verdiener, welke zich direct weet te identificeren met de luxe- en unieke (zonne)brillen collectie van deze speciaalzaak.

Mooie Ogen

Instore communicatie

De beleving van de klant en zijn koopgedrag wordt bepaald door wat hij ziet en ervaart. Middels visuele herkenning zorgen wij ervoor dat klanten direct in de juiste sfeer komen en zich herkennen in de algehele uitstraling en gevoelswaarde binnen de boetiek-optiek.

Instore communicatie

De beleving van de klant en zijn koopgedrag wordt bepaald door wat hij ziet en ervaart. Middels visuele herkenning zorgen wij ervoor dat klanten direct in de juiste sfeer komen en zich herkennen in de algehele uitstraling en gevoelswaarde binnen de boetiek-optiek.

Alles weten over merkidentiteit en branding?

Mirjam Vermeulen - Project Manager

Neem contact op
Visual